jocuri barbie

Pentru mine papusica Barbie a avut o insemnatate deosebita atunci cand eram copila pentru ca am crescut cu ea si pentru ca atunci cand esti mic, intregul tau univers se poate invarti in jurul unei jucarii.

Este asa de frumos ca acum eista pe net jocuri Barbie pentru ca asa, fiecare fetita se poate bucura de prezenta papusii in viata ei. Cand eram ica am avut o singura papusa Barbie pe care numai si numai eu stiu cat de mult o iubeam si cum imi petreceam aproape tot timpul alaturi de ea. In cazul in care ceva se strica, Vreo mana, vreun picior ieseau de la locul lor, plansul era al meu pentru intreaga zi, pentru ca asa de mult iubeam papusica aia incat as fi fost in stare sa fac orice pentru ea si cu siguranta n-as fi suportat sa nu o mai am. Iata ca acum fetitele se pot juca linistite jocuri Barbie si fiecare traieste momentele sale de bucurie alaturi de Barbie.


Papusa mea a reusit pana la urma sa supravietuiasaca anilor. Eu m-am facut mare, iar ea sta acum in biblioteca pentru ca eu sa imi amintesc de momentele atat de minunate ale copilariei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu